ZÁŽITKOVÁ ROMANTIKA - zážitok, alebo romantika? OBOJE!

Počet zobrazení: 133

Keď sme spúšťali tento projekt tak sme si určili ciele. Nemám na mysli predajné ciele nákupného portálu PoslednýRomantik.sk, ale ciele, ktoré chceme týmto projektom dosiahnuť. Máme dva hlavné ciele - Zážitok (viac zážitkov) a Romantika (viac romantiky). A takto vznikol pojem ZÁŽITKOVÁ ROMANTIKA :-) A vlastne aj náš cieľ.

ZÁŽITKOVÁ ROMANTIKA - zážitok, alebo romantika? OBOJE!

ZÁŽITKOVÁ ROMANTIKA - táto myšienka zážitkovej romantiky sa zrodila pri bežných životných situáciách a potrebách bežných romantikov, a možno aj posledných romantikov. Totiž povedzme si na rovinu, v každom z nás je kus romantika, v niekom dokonca posledného romantika.

Pojem "romantik" je starý ako ľudstvo samo. Áno už stvorenie tohto krásneho sveta v ktorom žijeme, považujeme za niečo romantické, čo v nás vzbudzuje neopísateľné vzrušenie. Vznik sveta! Vznik ako taký! Zrod niečoho nového, niečoho prevratného! Každý deň okolo nás a v našom živote niečo vznikne, niečo nové, niečo sa zmení na novšie, niečo zanikne aby vzniklo niečo nové. Nič sa nemení na staršie, zmena na staršie vo svete romantika proste neexistuje. Pre romantika je len zmena na niečo novšie a krajšie.

Každý deň niečo zažijeme a my romantici zážitky vnímame rôznym spôsobom. My romantici ich jednoducho vnímame. Pozitívne. A bodka. Každý kto má v sebe kus romantika vníma veci jedninečným sebe vlastným spôsobom a mení to na radosť. Niekedy sa z nás stanú nenásytní romantici a nevieme sa tej radosti nabažiť a zastaví nás len myšlienka, že sme poslední na tomto svete a viac takých niet. Poslední romantici. A vtedy sa potreby vytvárania a rozdávania radosti zhostíme ešte viac. Viac, viac a viac. Snívame. Milujeme. Žijeme a rozmýšľame pozitívne.

Aby sa ľudia viac milovali, snívali a viac sa venovali svojim vzťahom a jeden druhému, potrebujú mať na to príležitosť,  viac príležitostí. Na lásku, na romantiku, na stretnutie so svojimi blízkimi ľuďmi. Ak budú ľudia masírovaní len letákovými akciami a reklamami obchodov aby si niečo kúpili, lebo je to výhodné, tak to kúpia a zostanú v tom svete materiálna naďalej.

Ale ak vytvoríme príležitosti pre romantické zážitky, ak budeme ľudí atakovať podnetmi na potešenie blízkeho, na prekvapenia, na lásku, na túžbu, radosť zo vzťahu, radosť zo života, tak vytvoríme aj protistranu tomu materiálnemu svetu. A takto dosiahneme aj ciele tohto projektu: viac romantiky, viac zážitkov

Jednoducho ZÁŽITKOVOU ROMANTIKOU :-)

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info